ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
Рівні освіти: початкова та базова середня освіта
СХВАЛЕНО
на засіданні педагогічної ради закладу
Протокол №1 від 31 серпня 2021 р.
Голова педагогічної ради
_____________ /Г.М.Бєляєва/
Повна назва закладу та структурного підрозділу | Рожнівська філія Пухівського закладу загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області | |
Назва освітньої програми | Освітня програма Рожнівської філії Пухівського закладу загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області | |
Мета освітньої програми | Метою освітньої програми є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей та розвиток самостійності, творчості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в профільній школі. | |
Рівні освіти | - початкова освіта тривалістю чотири роки; - базова середня освіта тривалістю п’ять років; | |
Тип документу про рівень освіти | - свідоцтво про початкову освіту – після завершення початкової школи; - свідоцтво про базову середню освіту – після завершення навчання у НВК; | |
Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою | - Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»). Діти, яким на 1 вересня поточного навчального року виповнилося сім років, повинні розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року. Діти, яким на 1 вересня поточного навчального року не виповнилося шести років, можуть розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, якщо їм виповниться шість років до 1 грудня поточного року. - Базова середня освіта здобувається, як правило, після здобуття початкової освіти. Діти, які здобули початкову освіту на 1 вересня поточного навчального року повинні розпочинати здобуття базової середньої освіти цього ж навчального року. - Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття початкової, базової середньої освіти за інших умов. | |
Мова(и) викладання | Українська | |
НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ТА ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ НАВЧАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ | ||
1-2 класи | Навчання передбачає оволодіння особою сукупністю компетентностей, які визначені державним стандартом початкової освіти, затвердженого Постановою КМУ № 87 від 21.02.2018р. Обсяг навчального навантаження складає: - для учнів 1-х класів - 805 годин/навчальний рік. - для учнів 2-х класів – 875 годи/навчальний рік Навчальний план та навчальні програми (Додаток 1) сформовано на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко (наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти») | |
3-4 класи | Навчання передбачає оволодіння особою сукупністю компетентностей, які визначені державним стандартом початкової освіти, затвердженого Постановою КМУ № 87 від 21.02.2018р. (у редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 24 липня 2019 р. № 688 ) Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 3-4-х класів складає 1715 годин/навчальний рік: - - для 3-х класів - 805 годин/навчальний рік; - - для 4-х класів -805 годин/навчальний рік. Навчальний план та навчальні програми (Додаток 2) сформовано на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко (наказ МОН України від 08 .10.2019 р. № 1273 «Про затвердження типової освітньої програми для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти » | |
5-9 класи | Навчання передбачає оволодіння особою сукупністю компетентностей, які визначені державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ № 1392 від 23 листопада 2011р. Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5-9-х класів складає 5845 годин/навчальний рік: - для 5-х класів - 1050 годин/навчальний рік, - для 6-х класів - 1155 годин/навчальний рік, - для 7-х класів - 1172,5 годин/навчальний рік, - для 8-х класів - 1207,5 годин/навчальний рік, - для 9-х класів - 1260 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані II ступеня. Навчальний план та навчальні програми (Додаток 3) сформовано на основі Типової освітньої програми (наказ МОН України від 20.04.2018р. № 405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», Таблиця 10). | |
Форми організації освітнього процесу | - очна (денна) з використанням різних типів уроків та навчально-практичних занять; - індивідуальна (дистанційна) | |
Оцінювання | Навчальні досягнення здобувачів освіти підлягають оцінюванню: - у 1-2 класах - вербальному, формувальному оцінюванню; - у 3-4 класах підлягають формувальному та підсумковому (тематичному і завершальному) оцінюванню. - у 5-9 – формувальному та підсумковому (бальному) оцінюванню, яке здійснюється за 12-бальною шкалою. У закладі проводиться: 1) формувальне (поточне) оцінювання; 2) підсумкове оцінювання (семестрове та річне); 3) державна підсумкова атестація учнів | |
ПРОГРАМНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ | ||
Інтегральна компетентність | Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми | |
Загальні компетентності | - вільне володіння державною мовою; - здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами; - компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій; - інформаційно-комунікаційна компетентність; - громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей; | |
Корекційно-розвитковий складник для осіб з особливими освітніми потребами | Навчання осіб з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей | |
Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої програми |