ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

Рівні освіти: початкова та базова середня освіта

СХВАЛЕНО

на засіданні педагогічної ради закладу

Протокол №1 від 31 серпня 2021 р.

Голова педагогічної ради

_____________ /Г.М.Бєляєва/

Повна назва закладу та структурного підрозділу

Рожнівська філія Пухівського закладу загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області

Назва освітньої програми

Освітня програма Рожнівської філії Пухівського закладу загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області

Мета освітньої програми

Метою освітньої програми є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей та розвиток самостійності, творчості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в профільній школі.

Рівні освіти

- початкова освіта тривалістю чотири роки;

- базова середня освіта тривалістю п’ять років;

Тип документу про рівень освіти

- свідоцтво про початкову освіту – після завершення початкової школи;

- свідоцтво про базову середню освіту – після завершення навчання у НВК;

Вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою

- Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»). Діти, яким на 1 вересня поточного навчального року виповнилося сім років, повинні розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року. Діти, яким на 1 вересня поточного навчального року не виповнилося шести років, можуть розпочинати здобуття початкової освіти цього ж навчального року за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють, якщо їм виповниться шість років до 1 грудня поточного року.

- Базова середня освіта здобувається, як правило, після здобуття початкової освіти. Діти, які здобули початкову освіту на 1 вересня поточного навчального року повинні розпочинати здобуття базової середньої освіти цього ж навчального року.

- Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття початкової, базової середньої освіти за інших умов.

Мова(и) викладання

Українська

НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ТА ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ НАВЧАЛЬНОГО НАВАНТАЖЕННЯ

1-2 класи

Навчання передбачає оволодіння особою сукупністю компетентностей, які визначені державним стандартом початкової освіти, затвердженого Постановою КМУ № 87 від 21.02.2018р.

Обсяг навчального навантаження складає:

- для учнів 1-х класів - 805 годин/навчальний рік.

- для учнів 2-х класів – 875 годи/навчальний рік

Навчальний план та навчальні програми (Додаток 1) сформовано на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко (наказ МОН України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження типових освітніх та навчальних програм для 1-2-х класів закладів загальної середньої освіти»)

3-4 класи

Навчання передбачає оволодіння особою сукупністю компетентностей, які визначені державним стандартом початкової освіти, затвердженого Постановою КМУ № 87 від 21.02.2018р. (у редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 24 липня 2019 р. № 688 )

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 3-4-х класів складає 1715 годин/навчальний рік:

- - для 3-х класів - 805 годин/навчальний рік;

- - для 4-х класів -805 годин/навчальний рік.

Навчальний план та навчальні програми (Додаток 2) сформовано на основі Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко (наказ МОН України від 08 .10.2019 р. № 1273 «Про затвердження типової освітньої програми для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти »

5-9 класи

Навчання передбачає оволодіння особою сукупністю компетентностей, які визначені державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого Постановою КМУ № 1392 від 23 листопада 2011р.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 5-9-х класів складає 5845 годин/навчальний рік:

- для 5-х класів - 1050 годин/навчальний рік,

- для 6-х класів - 1155 годин/навчальний рік,

- для 7-х класів - 1172,5 годин/навчальний рік,

- для 8-х класів - 1207,5 годин/навчальний рік,

- для 9-х класів - 1260 годин/навчальний рік.

Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані II ступеня.

Навчальний план та навчальні програми (Додаток 3) сформовано на основі Типової освітньої програми (наказ МОН України від 20.04.2018р. № 405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня», Таблиця 10).

Форми організації освітнього процесу

- очна (денна) з використанням різних типів уроків та навчально-практичних занять;

- індивідуальна (дистанційна)

Оцінювання

Навчальні досягнення здобувачів освіти підлягають оцінюванню:

- у 1-2 класах - вербальному, формувальному оцінюванню;

- у 3-4 класах підлягають формувальному та підсумковому (тематичному і завершальному) оцінюванню.

- у 5-9 – формувальному та підсумковому (бальному) оцінюванню, яке здійснюється за 12-бальною шкалою.

У закладі проводиться:

1) формувальне (поточне) оцінювання;

2) підсумкове оцінювання (семестрове та річне);

3) державна підсумкова атестація учнів

ПРОГРАМНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Інтегральна компетентність

Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми

Загальні

компетентності

- вільне володіння державною мовою;

- здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;

- математична компетентність;

- компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;

- інноваційність;

- екологічна компетентність;

- інформаційно-комунікаційна компетентність;

- навчання впродовж життя;

- громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;

- культурна компетентність;

- підприємливість та фінансова грамотність;

- інші компетентності, передбачені стандартом освіти.

Корекційно-розвитковий складник для осіб з особливими освітніми потребами

Навчання осіб з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей

Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої програми

rojny-z@ukr.net

Кiлькiсть переглядiв: 246

Коментарi